تاثیر روغن هسته انگور بر پوست

روغن هسته انگور تنها روغن گیاهی است که تا لایه دوم پوست نفوذ می کند و آن را برای تغذیه عمیق عالی می کند. فواید آن هم بر روی صورت و هم در درمان های بدن مانند ماساژ یا آبرسانی به اثبات رسیده است. بله، روغن هسته انگور بیشتر و بیشتر در لوازم آرایشی طبیعی ظاهر می شود زیرا بر خلاف سایرین چربی را غلیظ نمی کند و در عین حال پوست های دارای آکنه، جوش های سرسیاه و/یا پوست های حساس در تمام سنین را بهبود می بخشد. تمام دلایلی که چرا باید آن را امتحان کنید را کشف کنید.

روغن هسته انگور چیست؟

روغن هسته انگور از استخراج سرد دانه های انگور به دست می آید که منبع قوی آنتی اکسیدان ها برای پوست است. بوی آن ملایم است و در صورت استخراج، رنگ زرد مایل به سبزی را ارائه می دهد که فواید بی شماری برای مژه ها، خطوط بیان، چین و چروک، آکنه یا جوش های سر سیاه، حلقه های تیره و جای زخم و همچنین برای کاهش علائم پیری پوست دارد.

در انتخاب بین شیره خرما یا شیره انگور باید گفت، برخلاف سایر روغن های ضروری، روغن هسته انگور برای پوست های حساس، چرب و/یا مختلط ایده آل است. از آنجایی که غیر کومدون زا در نظر گرفته می شود، یعنی بافت آن منافذ پوست را مسدود نمی کند و باعث ایجاد جوش های سر سیاه می شود. همچنین احساس چربی را روی آن باقی نمی گذارد و در نتیجه زیباترین پوست را دارد.

فواید روغن هسته انگور برای پوست شما چیست؟

از جمله فواید شناخته شده روغن هسته انگور این است که یک آنتی اکسیدان قوی، دارا بودن مقدار قابل توجهی ویتامین E، فلاونوئیدها و رسوراترول است که به این معنی است که این روغن از عملکرد رادیکال های آزاد برای مراقبت از پوست جلوگیری می کند. مزیت دوم در خاصیت احیا کننده آن است. ترکیب اسیدهای چرب مانند امگا 6 و امگا 9 به سنتز کلاژن و الاستین در پوست و در نتیجه بازسازی یا طول عمر آن کمک می کند.

کارشناسان به شما توصیه می کنند که هرگز با پوست خود چه کاری انجام ندهید؟
به همین ترتیب، روغن هسته انگور  مانند مصرف عرق یونجه و شیره انگور چربی اضافی پوست را تنظیم یا متعادل می کند، بنابراین استفاده از آن برای پوست های چرب یا مختلط که دارای آکنه، جوش های سرسیاه یا آثاری از جای زخم هستند، ایده آل است. جای تعجب نیست که یکی از روغن هایی است که احساس چربی روی پوست باقی نمی گذارد و اثر ضد التهابی دارد. همچنین با استفاده از چند قطره روغن مستقیم، هم در ناحیه اطراف چشم و هم در گردن، خاصیت ارتجاعی به آن می بخشد، با چین و چروک، خطوط بیانی مبارزه می کند.

مواد مغذی و خواص آن نیز به رشد مو کمک می کند، به همین دلیل به مژه های ما کمک می کند بلندتر و پرپشت تر شوند. از آنجایی که برای پوست های حساس ایده آل است، برای آبرسانی آن مفید است و مانع طبیعی آن را ترمیم می کند.روغن هسته انگور

انگور صادراتی

چگونه روغن هسته انگور را روی پوست بمالیم؟

روغن هسته انگور به طور مستقیم روی پوست مالیده می شود زیرا یک روغن گیاهی است بنابراین باعث تحریک نمی شود. مانند استفاده از روغن نارگیل یا زیتون است. پیشنهاد می شود اگر پوستتان خشک است هفته ای دو بار از این روغن استفاده کنید و اگر پوست مختلط یا چرب دارید هفته ای یکبار این کار را انجام دهید.